måndag 12 maj 2014

Beställning från Cliniques svenska webshop

Det har väl inte undgått någon av er att Clinique har öppnat sin alldeles egna svenska webshop? Jag tycker det är jättebra för jag är övertygad om att nyheterna kommer att nå shoppen snabbt. Dessutom har de en del saker som inte går att köpa i svenska butiker, hittills har jag ju sett de fina blomrougen.
Vi var några lyckliga bloggare som fick en generös rabattkod för att provhandla i shoppen och såklart tog jag chansen.  Jag tänkte såhär: Vad har jag inte provat från Clinique och vad har jag glädje av under sommaren? Jo, deras solkrämer såklart! Jag har ju aldrig testat någon solskyddsprodukt från märket! Jag slog därför till på två tuber med olika faktorer, dels en med spf15 och så en med spf40. Det ska bli himla spännande att prova dem och jag lovar återkomma med recension vartefter solen skiner.
Man får med lite prover på köpet och jag måste säga att det är generösa sådana, det är samma storlek som brukar följa med märkets gåvonecessärer. Det fanns inte så många att välja på just nu, för jag tror det var lite utplockat efter premiärveckorna, men jag är ändå störtnöjd.
Repairwear laser focus är ett superbra serum som jag provat förut, sen fick jag även med en liten burk ögonkräm från samma serie och en burk av ansiktskrämen Moisture surge.

Leveransen var snabb, det gick på två dagar och grejorna var bra förpackade. Jag vet att shoppen hade lite leveransproblem i början, men det verkar ha löst sig alldeles utmärkt nu. Jag tittade in i shoppen just nu och såg att de fått in jättefina morsdagsgåvor nu som är kit med roliga produkter och att man får gratis frakt vid köp av en sån. Jag är dessutom helt övertygad om att de inte skvallrar om du köper en sådan till dig själv...

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Kul att se vad du fick tag på, och kul att höra att du fick dina grejer så snabbt!

Ninni sa...

Ja, det funkade finfint nu.

Lotta L sa...

Ännu en sida man vill handla ifrån! Finns mycket spännande och bra från Clinique. Jättebra man får prover, blir lite extra kul handla då!

Ninni sa...

Prover är toppen!