tisdag 20 maj 2014

Redken-passa-på-erbjudande bara idag!

Behöver ni något till håret? Då ska ni passa på idag när Feelunique har 30% rabatt på hela sortimentet från Redken. Jag är ruskigt sugen på att köpa någon värmeskyddande spray, men köpstopp är köpstopp så det blir inget av med det.

Update: Alltså näe nu kunde jag inte låta bli! Jag råkade se att om man köpte produkter från märket för över £20 så fick man en solkräm på köpet. Vi är storkonsumenter av solkräm i vår familj och jag behövde ju den där värmeskyddande sprayen för min håller på att ta slut så jag kunde inte låta bli. Köpte även en blow dry-lotion. Så köpstoppet blev lite brutet där, jag erkänner!

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Tycker inte att du har brutit nåt köpstopp, du BEHÖVDE ju nytt värmeskydd! Och solkräm måste man ju ha! Det behöver hela familjen!

Ninni sa...

Problemet var att jag nog inte får solskyddet pga shipping restrictions nu iaf, trots att det stod att Sverige ingick i erbjudandet... Suck. Men de skulle tydligen skicka med lite prover som plåster. Struligt...