lördag 24 maj 2014

Tio tomma


  • Karmameju konjakssvamp, de här svamparna har blivit väldigt populära på sistone. De anses vara ett mildare sätt att exfoliera huden än peelingkrämer. Jag använder min i duschen ibland ihop med ansiktstvätt. Man får blöta den ordentligt, när den är torr är den stenhård. Helt ok, men ingen favorit direkt. Fick denna med en glossybox, men vet att det finns billiga alternativ på eBay. 
  • The Body Shop body butter Mango, jättehärlig! 
  • Sanex deo dermo sensitive, en stapelvara härhemma. Dessa kommer i flera olika varianter och jag har gillat alla jag provat. Högsta betyg, köper nog fler när jag kommer till Spanien i sommar då de inte bara är bra utan även billiga.
  • It's skin Cookie & Hand cream, underbart ljuvlig handkräm som doftar jordgubbsglass. Köp! Finns på eBay. Denna är varken för fet eller för tunn.
  • Clarins Moisture rich bodylotion, jorå, inget fel på denna fast gav kanske inget bestående intryck. Tuben har bott i min gymnecessär.


  • Herbal Essences Hello hydration schampoo och balsam. Åh, dessa önskar jag fanns i Sverige, någon som sett dem nånstans? De var nämligen helt underbara och dessutom är ju Herbal Essences ett budgetmärke. Fylliga, väldoftande produkter som gjorde mitt hår mjukt och följsamt. Synd att det var små flaskor, för jag vill ha mer! Tyvärr köpte jag dessa i USA och har inte sett dem i Sverige. Ser ni dessa så köp!
  • Peter Thomas Roth Mega Rich body wash. Vet inte vad det var som var så mega rich med den här, den innehöll små korn som inte märktes när man tvålade in sig, i övrigt inte så märkvärdig direkt. Doftade grapefrukt och det är ju förvisso rätt trevligt.
  • Etude House ansiktskräm och serum, kolla här så ser ni mina utlåtanden och orkar ni inte det så kan jag berätta att jag gillade produkterna och att de finns på eBay. 

Inga kommentarer: