måndag 12 maj 2014

Påbörjat min nya önskelista

Köpstopp är ju en förfärligt tråkig sak... men ibland är det faktiskt nödvändigt att införa ett sådant. Jag tog en liten titt på mitt bankkonto och insåg sakens nödvändighet. Det enda jag får köpa före lön är mat och andra nödvändigheter. Dessvärre ingår inte skönhetsprodukter i nödvändigheter. Jag har ju, som ni förstår, förråden mer än proppfulla med härligheter och har stora problem att få plats med allt som ska in i lådor och skåp. Nä, det är ju inte synd om mig, det förstår jag ju så tro inte det.
Dock så kommer det ju en tid efter köpstoppet och det är ju aldrig fel att ha en önskelista. I högerkanten av min blogg har jag nu lagt till den här produkten i min splitternya lista. Det är en droppflaska från Bourjois. Man droppar vätskan på naglarna efter att man målat dem och så ska lacket torka fort som attan. Att produkten även vårdar nagelbanden är ju superbra! Det är inte en särskilt dyr produkt, den ligger under hundralappen.

Vill ni ha en flaska så finns den på Asos som fraktar gratis till Sverige. Jag skulle även kunna tänka mig en av de fina krämskuggorna från samma märke men jag nöjer mig med att skriva upp droppflaskan på önskelistan så länge.

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Låter inte dumt alls! Men förstår mer än väl att det krävs köpstopp efter NY :)

Du kanske kan hitta Bourjois-flaskan i Spanien i sommar?

Ninni sa...

Bra tänkt! Får hålla utkik om jag hålla mig så länge...haha.

Lotta L sa...

Tråkigt med köpstopp, men så blir det ibland! Speciellt efter en sån resa. Men man sparar ju faktiskt pengar på att handla billigt!
Den här flaskan verkar ju jättebra, måste kolla in den.

Ninni sa...

Ja, du får gärna rapportera om du provar.