söndag 5 maj 2013

40% på NYX hos Cherryculture just nu!

Passa på nu att handla hos Cherryculture om ni är nyfikna på NYX, använd koden ovan så får ni hela 40% rabatt. Många älskar deras Round lipsticks och skuggor. Själv gillar jag deras färgade läppbalsam skarpt! En annan produkt som är väldigt populär är deras Jumbo eye pencils som finns i hela 32 nyanser. Många använder de pennorna som primer under ögonskuggor. Jag blev så sugen att jag slängde in en order eftersom jag inte provat dem. Här ser ni vad jag beställde:

NYXEP015602NYX Jumbo Eye Pencil - FINAL SALE
Options:
Dark Brown
$4.50  1$4.50  
NYXEP015617NYX Jumbo Eye Pencil - FINAL SALE
Options:
Iced Mocha
$4.50  1$4.50  
NYXEP015030NYX Jumbo Eye Pencil - FINAL SALE
Options:
Cashmere
$4.50  1$4.50  
NYXLP0957223NYX Jumbo Lip Pencil - FINAL SALE
Options:
Hera
$4.50  1$4.50  
NYXFC053002NYX Concealer Stick - FINAL SALE
Options:
Fair
$5.50  1$5.50  
NYXLG218007NYX Butter Gloss - FINAL SALE
Options:
TIRAMISU
$5.00  1$5.00  
NYXFP163006NYX Stay Matte But Not Flat Powder Foundation - FINAL SALE
Options:
Medium Beige
$9.50  1$9.50  
CCLB001010Cherry Culture Lip Balm - FINAL SALE
Options:
Banana
$0.00  1$0.00  
MILNP057531MILANI Jewel FX Nail Lacquer - FINAL SALE
Options:
Gold
$3.99  1$3.99  
Subtotal: $41.99   
Coupon saving: $15.20   
Discounted subtotal: $26.79   
Shipping cost: $14.80 


Såklart åkte lite andra saker också ned i korgen. Slutsumman blev $41,59, strax under 300:-. Jag valde billigaste fraktalternativet som kostar $14:80, dvs lite drygt en hundring. Rätt så dyr frakt, om man t ex jämför med iHerb där frakten kostar kring $4, men eftersom produkterna är så himla billiga så blev det inte dyrt ändå. Nyx finns hos svenska Eleven och där kostar bara en Jumbo Eye pencil hela 99:-. Har lite svårt att förstå varför man handlar vissa märken där även om Eleven har bra service och alltid skickar med prover förstås.

4 kommentarer:

Saga sa...

Åååååh, haha, vad jag önskar att jag inte råknat snubbla in här! Har klickat mig igenom hela nyx sortiment på sidan i timmar nu, googlat swatches på både det ena och det andra och har till slut lyckats klcika bort 283:- Kunde inte hejda mig och att tvingas ta bort saker i ett försök att undvika tull/moms-avgift gjorde ont i hela själen. Ville i princip ha alla nyx salon nagellacken (deborah lippman-dupes much?) men märkte att de drog iväg fraktpriset. Tror att det var därför ditt blev lite högre, jag klickade hem 15 varor med frakt på 11 dollar :)

Tack för söndagskvällsnöjet!

Ninni sa...

Hahaha, vilken underbar kommentar! Älskar! Jag är ju precis likadan!

Emilie/vintertroll sa...

ÅÅÅÅH neej, jag får inte se sådant här. Jag som gått och suktat efter deras glitter i burk ett tag. Sen är det ju nagellacken och läppglansen och eyeliners och nä, det får inte bli någonting den här gången :p

Ninni sa...

Försök glömma... hihi, nej jag vet, det går knappt att motstå sånt här.