torsdag 16 maj 2013

Fina lack från Face Stockholm

Jag har inte varit så imponerad av Face Stockholm de senaste åren, ofta följer det med produkter från märket i tidningsprenumeration och de produkterna har varit minst sagt slätstrukna i mitt tycke. Men kolla vilka fina lack de kommer med nu!

Kollektionen heter Optical Diffusions och innehåller sex olika holografiska lack i stilrena flaskor. I mailet jag fick fanns ingen uppgift om pris eller lanseringsdatum här i Sverige, men i UK kan man beställa dem för £16 i webshoppen som ni finner här. Vet ej om de levererar till Sverige, men det verkar ju konstigt att beställa ett svenskt märke från en engelsk webshop. Någon som vet mer? Jag kanske ska glida förbi Face-butiken nere på stan senare idag och kolla...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har sett dem på Face! Kostade ca 160 kr tror jag. Tänk att jag kan hjälpa dig! Väninnan C

Ninni sa...

Men tänk vad bra att du har koll!

Minerva sa...

Mitt nyhetsbrev är från USA! Mailade faktiskt precis till svenska FACE för att fråga om det går att beställa till Sverige ö.h.t. Verkar ju helt bakvänt, får väl se om jag får något svar.

Kerstin sa...

Nämen ojoj, vilket scoop! Måste spanas in!