fredag 31 maj 2013

Recension - Bioderma Sensibio H2O

Ni har väl inte missat hajpen kring den här produkten? Det är Biodermas berömda makeupremover. Alla som jag läst har testat den hyllar den. Så jag var ju tvungen att köpa mig en liten flaska (100 ml). Bra att de finns i olika storlekar! Den är helt doftfri och ser ut som vatten. Är den bra då? Japp! Den är kanoners. Tar bort sminket på en sekund. Jag tvättar först ansiktet och det som blir kvar kring ögonen tar Bioderma bort. Kanske får man gno lite mer om man inte tvättat sig först. Den är mild och svider inte i ögonen heller, perfekt för känslig hud. Dessutom är den prisvärd. Det här är en riktigt bra grej!

Ninni ger betyget: 5

Bioderma Sensibio H2O köper ni hos Bekkas 100ml/250ml/500ml kostar 89:-/129:-/169:-. Finns även hos Escentual (där jag köpt mitt ex) 100ml/250ml kostar £4,50/£9,99. Det finns även en variant för oljig/blandhy som heter Sebium H2O om du tycker den verkar passa din hudtyp bättre. Jag har ett prov på den och återkommer om vad jag tycker snart!

3 kommentarer:

beautylana sa...

Jag visste att fu kommer att gilla den :)

Nina sa...

Det är bara en jag hört som inte gillar den här rengöringen. Jag ska köpa mig ett exemplar snart jag också.

Ninni sa...

Ja, den är bra så det tycker jag.