fredag 10 maj 2013

Nytt å bytt

På Facebook finns ett par bytes/säljes-grupper som jag är med i. Jättebra om man gjort felköp. Jag brukar sälja på Tradera också, men att byta är ju inte heller dumt. Här är mina senaste fynd. En liten provtub med Clarins nya BB-kräm i färgen medium (köpte för några tior) och L'Occitanes omtalade tvål med sheasmör som jag länge velat prova. Den bytte jag till mig. Bra för mig, bra för miljön, bra för ekonomin. Jag återkommer om vad jag tyckte om produkterna när jag testat dem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Tänkte bara fråga vad grupperna heter då jag själv är intresserad av att gå med men inte verkar kunna hitta dem på facebook.

Tack på förhand :)

Anonym sa...

Skönhetsbytargruppen :)

Ninni sa...

Jag är med i MakeUpoHolics United och även i GlossyBox Köpes/Bytes/Säljes. Maila mig om ni vill bli inbjudna så ska jag se vad jag kan göra.