fredag 17 maj 2013

Proderm solskydd

Hur bra är det inte när man får med prenumerationspremier i form av solskydd såhär på våren? Jag tog en prenumeration på Elle häromsistens och nu kom brevbäraren med de här flaskorna. En familj på fyra personer som är i Spanien minst tre veckor varje sommar gör av med en hel del solkräm. Jag har aldrig testat solkräm i mousseform förut så det blir spännande. Sprayade lite på armen (råkade sprätta ned hela sovrummet med skum pga att jag råkade ta i lite för mycket när jag skulle bryta förseglingen på pumpen). Moussen är oparfymerad och verkar inte fet, vilket uppskattas.

När jag skriver detta så verkar det som om erbjudandet finns kvar om ni är intresserade, här hittar ni det. Såg att Proderms produkter finns att köpa hos Stadium.

3 kommentarer:

Misschaos sa...

Den där har jag oxå tänkt att skaffa, den har fått bäst i test tror ja :-)

Ninni sa...

Åh, låter lovande!

Kerstin sa...

Dessa har jag testat, de är grymma!