torsdag 16 maj 2013

Nuxe - Réve de Miel läppbalsam

Min väninna C svär verkligen vid det här läppbalsamet. Hon hävdar att det är världens bästa och hon har använt det i flera år. Jag har ägt två burkar av detta förut och kan hålla med om att det är bra även om det finns andra som är lika bra i min mening. Jag hade ju en rabattkod på sju pund eftersom jag köpte ett kit med prover från märket på Escentual som jag berätta om tidigare. Jag har testat en hel del av proverna nu, men inte fallit pladask för något annat från Nuxe så det fick bli en ny burk av den här, den är ju bra och jag ville ju köpa något som jag verkligen använder. Produkten doftar apelsin och gör gott för läpparna, en typisk burk att ställa på sängbordet.

Vill ni köpa ett provkit själva så tryck på Escentual-länken högre upp i texten, de finns iaf att beställa i skrivande stund. Läppbalsamet hittar ni här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är framförallt bra att ha på natten, känns som det sitter kvar och verkar. På dagen vil l jag ofta ha något smetigare, men är jag väldigt torr tar jag detta. Kram C

Ninni sa...

Kram själv, ses snart?