torsdag 30 maj 2013

Lush - Ponche

Jag köpte ju ett kit med produkter från Lush när de sålde ut julens presentaskar. Den här duschkrämen låg i lådan. Jag har inte testat så många produkter från Lush, mest pga att jag tycker de har så pushiga expediter. Jag gillar ju att titta i fred och nosa i lugn och ro på mina shoppingrundor. Den här duschkrämen gillade jag inte alls, den doftar inte gott. Apelsin och tequila, näe inte för min näsa. Däremot gillade jag verkligen duschkrämen The Olive Branch, den kan jag gott tänka mig igen.

Har ni några favoriter från Lush? Några guldkorn som jag missat?

2 kommentarer:

beautylana sa...

Jag handlar där varje år på julrean :)

Du måste testa mask of magnaminty (rengörande ansiktsmask - grym!) samt Rub Rub Rub turkösfärgade salt skrub. Mina absoluta favoriter.

Dessutom skulle jag gilla lite tequila i duschen :)

Ninni sa...

Tack för tips! :-)