onsdag 22 maj 2013

Apotek Hjärtat - nya märken

Tänkte bara tipsa er om att Apotek Hjärtat i Nordstan i Göteborg både fått in Apolosophy och No7 nu. Jag blev sugen på allt möjligt från No7, men har lite köpbegränsningar nu när flygbiljetter och hyrbil ska betalas inför Spanien-resan. Produkterna ser jättefina ut, de har bl a flera olika mascaror som lockade mig. Jag stod och pratade med en anställd på apoteket och hon var eld och lågor över No7.

Apotek Hjärtat har 3 för 2 på solprodukterna från Apolosophy just nu - perfekt inför sommaren. Vet inte om det gällde andra solkrämer också, men det gäller definitivt Apolosophy-krämerna.

2 kommentarer:

omygloss sa...

Åh! Måste dit och kika på om No7-läppennan finns som Lisa Eldridge alltid pratar om.

Lotta L sa...

Jag har längtat efter den här lanseringen och kan knappt bärga mig till jag får tillfälle att besöka ett hjärtat apotek! Men jag tycker det är konstigt att dom inte skickar ut info om det, jag är med i hjärtat klubben och fick utskick i dag med annan info, nyheter och så. Men inget om sminket eller No7 alls!