måndag 20 maj 2013

Favorit i repris

Jag satt och läste bloggar i helgen och hamnade i Susanne Winsas blogg på Daisybeauty. Hon har habegär efter en skuggpalett från Bobbi Brown. Men vänta nu, den där känner jag igen, tänkte jag. Rotade runt lite i mitt förråd och hittade den. Om man jämför min palett med den som Susanne skriver om så ser man att det inte riktigt är samma, de har ändrat några nyanser och flyttat runt lite. Men jag tycker nog att de är nästintill identiska. Jag hade lagt undan min palett, men nu får den komma fram och leka ett tag igen. Den bästa shoppingen är ju den man gör i sina egna förråd - helt gratis! Min palett är över två år gammal, men den är nästintill nyskick. Om man använder rena penslar i sina puderskuggor så håller de flera år utan problem.

4 kommentarer:

beautylana sa...

Men varför har du inte använt den?? Vilket slöseri..

Ninni sa...

Haha, jag har använt den, men eftersom jag har så många skuggor så lade jag undan den ett tag bara.

Lotta L sa...

Vilken fin palette! Javisst är det kul att hitta grejer i förråden! Får lust att titta lite/rensa i mina lådor nu!

Ninni sa...

Ja, det är likadant med garderoben, ibland hittar man rediga fynd!